۱۶ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۱۰

ساعدی:

اساس کار دوره چهارم شورای شهر شیروان، وحدت و همدلی است

اساس کار دوره چهارم شورای شهر شیروان، وحدت و همدلی است

شیروان - خبرگزاری مهر: عضو چهارمين دوره شورای اسلامی شهر شیروان با تاكيد بر اين كه نبايد جو شوراي اسلامي را متشنج كرد، گفت: اساس کار و فعالیت شورای اسلامی این شهر وحدت و همدلی است.

سعید ساعدی در گفتگو با خبرنگار مهر، با رد شایعه هرگونه اختلاف بین اعضای شورای شهر شیروان افزود: اعضای شورای شهر و به خصوص افراد جدیدالورود به هر نحو از ایجاد تنش و اختلاف پرهیز می کنند و مبنای کار خود را بر اساس تفاهم، همدلی، همگرایی، اندیشه و خرد جمعی و تحمل بیشتر دیدگاه های مخالف قرار داده اند.

وی با اشاره به اظهار نظرهای شهردار سابق شیروان در خبرگزاري ها و پايگاه هاي خبری مبنی بر وجود اختلاف بین اعضای دوره چهارم شورای شهر، اظهار داشت: این اظهار نظرها جز اینکه ترمزی در مسیر پیشرفت شهرستان و رسیدن به اهداف باشند، منفعت دیگری ندارد.

سخنگوي چهارمين دوره شوراي اسلامي شهر شيروان علت کناره گیری شهردار اين شهر را در مرحله اول استعفای شخصی وي عنوان کرد و گفت: اتمام دوره فعالیت شورای سوم و به تبع آن شهردار دلیل دیگر این امر بوده است.

ساعدي اضافه كرد: بعد از قبول استعفای شهردار با هفت رای موافق و دو رای مخالف، مسعود الهی؛ معاون شهردار شيروان به عنوان سرپرست اين نهاد انتخاب شد.

اين عضو شوراي اسلامي شيروان تصريح كرد: برخی اخبار و مطالب منتشر شده در سایت ها و جراید مبنی بر ایجاد دو دستگی در بین اعضای شورای شهر شیروان، کاملا کذب و بی اساس است.

به گزارش خبرنگار مهر، در نخستين روزهاي آغاز رسمي فعاليت چهارمين دوره شوراي اسلامي شهر شيروان و در پي استعفاي قاسم كوهستاني؛ شهردار اين شهر در روز نخست فعاليت شوراهاي جديد، اظهاراتي مبني بر اختلاف بين اعضاي شوراي اين شهر از گوشه و كنار مطرح شد.

کد خبر 2130359

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha